Cyber

onsdag

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska skriva ner allas namn här eller om jag ska låta sånt vara lite hemlighetsstämplat. Idag får ni dock stå ut med ett inlägg fullproppat med olika namn.

Idag var jag ledig från jobbet. Otroligt skönt! Därför passade jag på att hälsa på Cyber. Alltid när jag ska göra det blir jag alldeles nervig. Jag vet inte varför, för det finns ju inget annat än kärlek där. Hur som helst träffade jag Sofhia på bussen vilket var tur för det skulle vara jobigt om jag träffade någon jag bara kände lite. Väl där käkade jag cybermat med lite esteter. Extremt salt och torr kyckling + skrumpna poptatisklyftor. Gillar matgubbens kommentar "Dränk den med sås så blir den god". Well, det stämde faktiskt. Passade också på att lösa lite sudoko med Viktor. Hah! Vid närmare eftertanke kom jag på att jag faktiskt vann en sodukobok för nåt år sen. Hmm, ingen aning om var den är. Vilket som, Cindy ringde mig så jag sprang ner till sexan för att träffa henne, Jacke, Alfons, Christian och Love. Sen upptäckte jag att alla faktiskt skulle ha lektioner så för att slippa vandra runt ensam i en skola jag inte längre går i, hamnade jag på en filosofilektion. Jag hängde inte med så bra och hur intressant det säkert kan vara är jag glad att jag slapp läsa den kursen. Vid tolv hade de flesta slutat men då Lotten hade tre håltimmar fick vi och Alfons för oss att dra till Slussen för att köpa fika. Och det gjorde vi. Tillbaka i skolan igen svullade vi massor samtidigt som vi blev extremt poppis. Asmysigt att sitta där med massa människor och prata och skratta och det känns så jävla sjukt att jag inte går där längre. Jag avslutade dagen med att hänka på Lotten och Jacke på deras svenska. Att inte ha Stawe som lärare längre känns också bahjs.

Hela dagen var en blandning av att inte alls passa in och att allt kändes precis som vanligt. Avslutade med eng på kvällen och det kändes som en snubbe där försökte göra sig intressant framför mig. Typ tittade på mig, skämtade och ritade smajlisar på mitt papper. Hoppas inte.

Kommentarer
Postat av: anna

tack för att du nämner mig käre vän och kamrat!

idaaaaaaaa köpte ja mcjackan <3

hoppas allt e fint me dig

2008-09-26 @ 14:59:56
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0