Glans

måndag


När jag packade väskan i morse upptäckte jag att mitt jobbkort, alltså det som jag stämplar ut och in med samt ger mig mat, låg kvar i mina nytvättade jobbyxor. Ingen höjdare och var därför lite nervös när jag skulle stämpla in i morse. Det tog typ en sekund för instämplingsrutan att dyka upp på skärmen men under den sekunden hann jag tänka kortet är pajj typ tio gånger. Men det funkade som det brukar! Man ska dock inte underskatta teknikprylar i tvättmaskiner. Har tidigare lyckats tvätta mina iPhonelurar i maskinen och okej, enligt dem jag har pratat med så verkar det som om micken är lite dålig. Men det fungerar fortfarande att byta låt med hjälp av micken och ljudet funkar fortfarande prima! Det är i princip en omöjlighet att lyssna på iPodlurar efter jag fick mina iPhone. Förstår inte hur jag tyckte de hade bra ljud en gång i tiden.

Gillar att min chef (eller underchef/schemaläggare/typviktigperson) gillar mig så mycket! Jag är typ  bra på att göra ett gott intryck på vuxna och jag har visst lyckats här med. Hur och varför vet jag inte men han ger mig i alla fall alltid massa positivt cred. Och idag när jag jag frågade honom om det fanns en möjlighet att vara ledig på måndag så sa han ja direkt och det var typ det enda han kunde prata om resten av timmen. 


Annars en allmänt seg dag. Eller jobbet gick fort men det tog lång tid att ta sig hem för jag gick av en station för tidigt och tänkte gå sista biten men ångrade mig så gick till bussen istället men den kom aldrig så gick tillbaks till tuben som jag precis missade och sånt är så fucking typiskt mig.

Köpte biljetter till Johan Glans igår! Pressent till mamma. Jag blir typ alldeles mysig inombords när jag tänker på att jag ska se honom. Hahah.


Kommentarer
Postat av: anna

hur fick du sån där bakgrund? berätta mama

2008-09-30 @ 14:23:02
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0