Boooh

onsdag

Jag vaknade inatt och upptäckte att det låg en död hand på min säng, precis på bröstet ovanför täcket. Jag ryckte till och trodde såklart jag känt fel. Men nej nej, jag kände efter med vänsterhanden och kände den perfekta konturen och konsistensen av en människohand. Sen började jag leta efter högerhanden och upptäckte att den var borta. Det enda jag kunde finna var den där okända handen som låg på mitt täcke. Efter ett tag så förstod jag ju att det såklart var min egen högerhand som låg där, helt livlös med absolut ingen känsel alls. Jag måste sovit på den så att den somnat.

Haha, jag blir lika rädd varje gång sånt här händer. Jag försöker röra på fingrarna men ingenting händer. Jag tror verkligen att den kommer vara förlamad för alltid. Ungefär som när jag är förkyld och och tappar smak och tror att jag aldrig kommer få tillbaka den. Eller när tinnitusen är extra jobbig efter att jag varit utsatt för högt ljud och jag tror att den aldrig ska bli bättre igen.

Halloween i helgen!

Kommentarer
Postat av: anna

åå du e så söt! :D

handen kan ja tänka mig va läskig

2008-10-31 @ 10:52:27
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0