Jobbigt

fredag

Igår var en helvetes dag med ett fint avslut. Helvetet gick ut på att det var frikking freaking katastrofkaos på jobbet eftersom det är invigning i Nacka Forum. Det var fasiken värre än på Vasagatan. Mycket värre. Åt lunch klockan sex när jag satt på bussen därifrån. Skakade så mycket att jag knappt kunde öppna omslaget på mackan då jag inte ätit på nio timmar och sprungit stressat skrikit spillt och gjort typ allt i ett tempo som när man snabbspolar en film. Det fina avslutet var när jag fick hjälp med matten hemma hos fina Sofia på kvällen. Skönt att få vara lite nördig med någon annan också, istället för att bara vara jag och miniräknaren. Och formelsamlingen. Puss

Innan jobbet idag åkte jag och lämnade in mitt matteprov i Stadshagen. Efteråt kände jag mig ensam, vilket kan vara skönt ibland men absolut inte idag. En påse gräddkola och lite shopping fick bli min tröst, patetiskt nog. Sen ringde Lotten och jag hann dricka lite te och prata om allt och lite till innan jag skulle börja jobba. Mys.

Jag bävade för att gå till jobbet idag, i tron om att det skulle vara ännu värre än igår eftersom det är fredag idag. Men som tur var var det mycket mindre folk. Dock väldigt stressigt ändå. Och jag stängde och det var skitmycket disk. Ohmy god. Var kvar till klockan tio. Tur att jag fick hjälp av de nya tjejerna. Helt nya var dom och oj vad jag älskar känslan av att styra och ge order. Haha. Jag måste bli chef när jag blir stor. Lyckades dricka sammanlagt en liter milkshake också. Fuck vad mätt jag är nu.

Kommentarer
Postat av: S

Klart du ska bli chef! Jag också :)

Och jag sitter och läser "Den som inte tar bort luddet ska dö!" Love it still även fast jag redan skrattat åt varenda en av bilderna flera gånger om. Puss.

2008-10-25 @ 17:34:30
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0