Söndag

söndag

Helgen är strax slut. Vilket i och för sig inte innebär något speciellt för mig eftersom jag jobbar så oregelbundet och inte har några särskilda veckorutiner. Helgen har varit helt ok, trots att jag jobbat så mycket. Stängde i fredags och kom därför hem efter nio någon gång. Sen upp och jobba på lördagen. Kaos kaos kaos. Som jag tidigare nämnt, fasiken vad jag hatar att jobba på lördagar! Och jag jobbar nästa med, måste hitta på någon ursäkt att inte jobba på lördagar snart alltså. Haha.

Hur som helst, helgen vart i alla fall bättre med en filmkväll hos en vän. Vi blev förfrågade av några andra om vi ville måla warhammer, bada nån japansk grej, dricka jäger och kolla på film. Visst tyckte vi och rushade som fan till tuben mot Slussen, precis hinna med den, men för att sedan upptäcka att vi missat bussen i Slussen. Då han påstod att bussen gick om en timme fördrev vi tiden med att gå till Medis och tillbaka. Typ. Tillbaka bland slussenbussarna upptäckte vi dock att dessa lantisbussar bara går varannan timme. Tjoho, tyckte vi, varför vi beslutade oss för att ha vår egentliga inplanerade filmkväll. Mysigt och supertrevligt. Och nu kan jag äntligen säga att jag sett Clockwork Orange! Rätt sjuk film, men jag gillaren. Den var bra.

Lånade Andy Warhols självbiografi till engelskan. Verkar fett intressant, om jag får använda det fula ordet. Är så freaking trött när jag skriver det här så det känns som det här har blivit ett väldans tråkigt och osammanhängande inlägg. Klockan är åtta. Jag ska städa mitt rum, ringa lite och inte plugga. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0