Rubrik

                                                                                                                                               torsdag

Dagens mysterium, eller alla dagars mysterium:
Hur kan ipodlurarna alltid trasla in sig i världens mest avancerade knutar? Man lägger ner dem i väskan och sen när man tar ut dem så vips, hokus pokus simsalabim, så har den trasslat ihop sig till något som ingen människa kan skapa.

Använde namnbricka för första gången idag och det tog ett väldigt lång tid, typ hela dagen, innan jag slutade bli förvånad varje gång folk visste vad jag hette. Jag typ känner jag de där personerna?. Fast träffade i och för sig en från skolan som också tog studenten i våras. Sånt är roligt. Har lyckats träffa en hel del där faktiskt.

Imorse försökte jag logga in på min matteE-flexkurs på internet men det gick inge bra. Börjar bli lite stressad över det eftersom kursen börjar på måndag. Först måste jag göra "Testa dig själv" och det ser jag inte fram emot. God, hur ska jag komma ihåg allting? Har inte ens någon bok än så länge. Ushbush. Ser inte fram emot den kommande mattemånaden.


Kommentarer
Postat av: S

Jag har matte-abstinens, låt mig vara en del av din mattemånad? Jag kan hjälpa dig? Puss

2008-10-09 @ 20:38:49
URL: http://limassol.blogg.se/
Postat av: anna

ta det lugnt, du har ju MIG! huahuahua <3 nädå, skojja. eller jo, du har det. men du fattar! <3

2008-10-09 @ 21:39:26
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0