Hermods

torsdag

Sitter i en datorsal på Hermods som är det stället jag läser matte på. Eller jag läser flexkurs så det mesta sker på distans men jag kan komma hit två dar i veckan och få hjälp. Fett bra! tänkte jag innan jag började kursen. Nu har jag fått veta att jag har fått fel information och att de enda gångerna jag kan få handledning jobbar jag. Har ingen aning om hur allt ska gå men hoppas läraren kan vara snäll att klämma in mig någon annan tid. Annars är det nästan ingen idé att jag fortsätter. Det hoppades David också som hjälpte mig när jag klev in geneom dörren här. Han var jättesnäll och überförstående. Värmde lite när allt är regningt, genomblött och dumt.

Sedan tittade jag runt lite på internet och läste något positivt som gav mig både andnöd och förvirring. Damn. Strax ska jag ut och bli kall och blöt för att sedan rycka in på ett extra pass på jobbet. Därefter barnvakt.

Kommentarer
Postat av: S

Du ska berätta om andnödsgrejen ikväll, annars.. Det finns inget annars :) Jag är nyfiken och ska få veta. Punkt slut. Pusssss <3

2008-10-16 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0