Gimme Indie

måndag

Började dagen med att vara duktig och plugga. Åkte till Forum och satte mig i biblioteket som är nygjort, nyöppnat och sjukt snyggt (smygreklam, oyeah). Men jäklar vad långsamt det går! Mitt prov, eller uppdrag som det heter, ska vara inlämnat på fredag, och då ska jag ha gjort halva boken. Välkommen nemas fritid. Idag fick jag också glass över hela mig, och det var inte direkt någon höjdare. Och det var verkligen hela mig. Nästan. Från bröstet ner till tårna. Var kletig resten av dagen, men fick i alla fall fina kommentarer att jag luktade gott. Haha. När jag kom hem lyckades jag hitta en webradio som bara spelar Indie. Och det var bra sådan. Gjorde min kväll lite. Inte för att den behövdes 'göras' egentligen, har nämligen mått väldigt bra idag. Men kvällen blev lite extra bra i alla fall. Klockan närmar sig halv tio och jag har inte käkat middag ännu. Borde kanske göra det. Ciao.

Kommentarer
Postat av: S

Länka webradion till mig? <3

2008-10-21 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0