Apropåtminstone

tisdag

Inte min dag idag. Gick upp innan nio. Drack te och försökte minnas Mr.Moon på gitarren. Slöade med frukost framför TVn. Vid elva började jag räkna lite matte. Halv tolv åt jag några bitar choklad för att sedan gå och lägga mig igen. Gick upp en timme senare. Pluggade lite till. Gick till datorn för att kolla mejl och ams. Slutsats: gör i princip det mesta för att inte behöva plugga. Dåligt dåligt men är så sjukt omotiverad. Har tagit ännu en paus nu, och ska försöka skriva klart en book review när jag ändå sitter här. Känner mig väldigt nere också. Kanske är det vädret som spökar. Kanske är det något helt annat.

Apropå ams, hittade en annons från ett konditori som söker en glad tjej till kassan. Bättre lön men jobbiga tider. Man börjar 7 varje dag. Och det ligger ända borta i Bromma. Men jag skulle sluta fyra varje dag och tjäna 10000 mer i månaden än vad jag gör nu. Hmmm.

Apropå apropå, hur stavar man det ordet? Det ser sjukt fult ut. Samma sak med åtminstone. Kommer ihåg när jag och Linnéa satt på en kemiA-lektion och försökte komma på hur det stavades. Hon skulle skriva Åtminstone Musik på mina jeans. Det var under den tidiga Kristianperioden. Eller för min del var det till och med innan Kristianperioden hade börjat på riktigt. Minnen. I kväll ska jag meditera.

Kommentarer
Postat av: S

Tiotusen MER?! Okej, typ värt det. Om du orkar :*

Och vet inte än om torsdag, men kanske sju.. Ska kolla upp och meddela. Lovar!

2008-10-21 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0