Obama

onsdag

Varför måste superchefen, eller alltså han som äger BK, Sandys, Taco Bar och Tasty Thai, alltid handla hos mig? Jag blir typ jättenervös och det enda jag kan tänka är var perfekt, var perfekt, var perfekt, vilket snurrar runt i min skalle gång på gång, hela tiden. Sen skulle jag ta betalt för hans dipsås, och han typ, "Bjuder du på den?" och jag kan ju inte säga nej till toppchefen, men samtigidgt, det kanske bara var ett test för att se hur "vek" personalen, i det här fallet jag, är och att man absolut inte kan bjuda på varorna, det är ju självklart. Häh.

Obama. God vad allt kretsar kring USA just nu. Eller, det har det gjort ända sedan i våras komer jag ihåg. Vid det laget hade jag ingen som helst koll på de olika kandidaterna och vem som borde vinna osv. Det blev i alla fall lättare nu på slutet när det bara var två. Hade i vilket fall ändå ingen aning om var jag stod. Eller det är klart att det faktsikt låter bättre att ha en mörk och ung president i USA istället för en gammal superkristen typ, men samtidigt känns det som att alla tidningar och andra medier har lyft upp Obama och trampat på McCain och jag kan liksom inte låta bli att se en liten orättvisa där. Det var ungefär som om det stod mellan Obama och Bush och då fanns det ju såklart bara en självklar vinnare. Synd att inte McCain hette McDonald. Då skulle jag röstat på honom.

Uää. Känner mig smått sjuk igen. Vid åtta i kväll gick jag från Komvux till Huddinge C och det kändes som om jag fick mer ont i halsen för varje steg jag tog. Nu ska jag öva på vem kan segla på gitarren med massa nya ackord med tillagd bas. Wish me luck dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0