Rubrik

tisdag

Nu har jag varit ledig från jobbet i fyra dagar. God, så härligt det! Självklart har jag nada lust att åka dit imorn. Men plikten kallar. Hähä. Idag har jag lyckats med att göra mycket. Började med att jag klippte pappas hår. Allt blev bra utom luggen. Oops, hoppas det växer ut snart. Därefter till Skärholmen där jag totalshoppade kläder med honom. 2500:- på Dressman. Oyeah. Sen köpte jag sista vaccinet mot livmoderhalscancer. Och sen sprang jag in på någon dropinklinik och blev vaccinerad på typ tre sekunder. Eller två. "Är du beredd Maria? Sådär nu är det klart." Efter det in till stan för att luncha med pappa på samma ställe som igår. Något thailändskt på Östermalm. Asgott!

Sen till mattehjälpen för att få nada hjälp. Behövde hjälp att förstå det nya avsnittet men eftersom tanten inte kunde hjälpa mig igår skulle hon förbereda den andre läraren tills idag. Men icke. Gubben hade inte heller någon koll. Och det är visst några avsnitt som det är bra om man lägger in ett program på miniräknaren så man slipper hålla på att använda tre sidor åt att räkna ett tal. Typ. Men det klarade han inte heller. Jag satt i en och en halv timme och försökte programmera in programmet i fråga men kom ungefär halvvägs innan jag fastnade. Nåja, matten känns i alla fall som ett skämt men det är väl bara fortsätta att försöka klara allt själv.

På kvällen var det sista meditationen och sen middag till Systrar i Jeans. Kommer verkligen ihåg hur galet bra jag tyckte den boken var när jag gick typ i sjuan eller vad det var. Lite töntig var nog filmen men det blev väl någon slags nostalgikänsla också.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Såg lite av den också^^ Gosh vad jag älskade den boken jag också. Duvet, när vi var små, känna sig gammal

(Iiiiiiih)

Puss

2008-11-12 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0