Sacomässa

torsdag

Igår snöade det och idag är det is på gatorna! Slutsats: det är vinter. Igår blev jag sådär mysigt glad av att höra tjejen bakom mig prata i telefon när jag satt på bussen mot engelskan. Hon pratar typ med sin mamma och utbrister gång på gång hur roligt det var med snöbollskrig och snö och kompisar och lek och snöbollskrig. Sen när hon lagt på säger hon tyst för sig själv "Bästa dan i mitt liv..". Men på eneglskan blev jag mindre glad, prov och övertid. Typ NP fast gamla kopior. Och på slutet när man skulle skriva en uppsats gick det så jävla dåligt. Hatar när jag måste hitta på åsikter eftersom jag egentligen inte bryr mig ett dugg om ämnet. Breaking Barriers, oyeah.

Idag då. Sacomässan! Åkte dit med lite blandat folk som fortfarande går i gymnasiet. Trevligt att träffa massa av dem igen. Och sen när alla skulle få fribiljett av rektorn och syosarna som stod vid entrén och bläddrade i klasslistor och frågade alla om de hade prickat av sig, ja då frågade de mig också. Först bitr. rektorn och jag typ nej,, jag gick ut förra året och sen en syo och jag typ neeej, jag har inte prickat av mig och tillsist den sjysta och bästa syon, som inte står och bläddrar i någon lista utan ger mig en fribiljett på en gång! En biljett in till kaoset. Galet GALET mycket folk. Och nej, jag blev inte mer säker på vad jag egentligen vill efter varit på mässan. Men jag fick lite mer information om juristprogrammet. Och lite mer information om civilinjengör design och produktframtagning. Men det bästa var ändå den fina tygkassen jag fick från KTH.

Kommentarer
Postat av: Mini

Jag stod ju där hela torsdagen och fredagen. Inte såg jag dig! =/

2008-11-23 @ 14:06:10
URL: http://minislifeandthoughts.blogspot.com
Postat av: Linnéa

jag saknar dig

2008-11-24 @ 13:40:38
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0