Party

fredag

Fredag, och gissa vem som får stänga idag? Jag stänger fasiken ALLTID på fredagar, jag vet inte var problemet ligger hos schemaläggaren. Jag typ "ska jag stänga nu på fredag igen?" Och han typ "vill du inte stänga på fredagar?". Och trots att jag ger ett tydligt nej så dyker det alltid upp på schemat att jag ska jobba ända fram till 21 kommande fredag. Tur i alla fall att jag efter ett antal om och men, lyckades få honom att ändra så att jag blir ledig nästa fredag då finfina Lotten har sin artonårsfest. Samt på måndag då jag och mamma ska se allas favorite Johan Glans. Min schemaläggare är förvirrad men väldigt snäll egentligen. Åh, jag ser så galet mycket fram emot Glans på måndag. Och Lottens partaj. Det kommer bli bäst. Men inte lika bäst som Franz imorgon. Det är i morgon!!!!!! Eller idag, beror på hur man ser det. Det är väl ungefär 18 timmar kvar tills de börjar spela. Gosh.

Kom nyligen hem från en fest hos min bror Johan. Jessica var där såklart och lite av hans vänner och lite av hennes. Det var inte så galet mycket folk men blev väldans kul och trevligt för det ändå. Tyvärr så kände jag att jag inte kunde stanna så länge. Både för att jag ska ta mig hem själv, och för att jag ska på gitarr imorn förmiddag, och för att jag måste vara utvilad till imorn. Sen händer det otroliga att mamma ringer och säger att hon bjuder på taxi! Tycker inte om att åka det egentligen. Känner mig för snobbig och det känns så dumt, jag kan ju ta tuben egentligen liksom. Men otroligt skönt vare ändå. Så klart. I New York verkar de alltid ta taxi, undrar om det är typ galet mycket billigare där. Trist att lämna partyt när det var i full gång. Får se till att riva hela haket nästa gång istället.

Kommentarer
Postat av: Sofia

VI VAR PÅ FRANZ IGÅR!!!! Ifall...Du..Glömt..

2008-11-16 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0