Trötter

onsdag

En sovande dag. Hatade att gå upp i morse. Otroligt bortskämd som jag är kan jag inte minnas när jag senast gick upp före klockan åtta. Men idag var det hemskt. Flashbacks till gymnasiet när jag var tvungen att springa hemifrån klockan sju. Idag behövde jag gå hemifrån vid halv tio men tröttheten var den samma. Exakt lika "snälla jag gör vad som helst bara jag får sova lite till och varför VARFÖR tryckte jag bort snooze?" Sen sov jag på tuben. Sen sov jag på bussen. Och när jag slutat jobbet kunde jag tyvärr inte sova på pendeln till Huddinge eftersom den var smockad. Fullsmockad. Fattar seriöst inte var alla människorna kommer ifrån. Känns som jag är nyinflyttad från landet eller nåt för överallt blir jag förvånad att det är så många människor. Var det så här för några år sedan också? När man går runt vid centralen är det mer människor är tomrum och Drottninggatan är ett helvete. På riktigt. Trodde jag skulle behöva sova på komvux också men var jag så duktig och var klar med så allt så jag fick gå efter en halvtimme bara. Ändå har jag knappt hunnit göra något ikväll. Jobb och komvux tar all min tid. Längtar till det nya BK-fria året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0