Puss

måndag

Lottens artonårspartaj i fredags och det var askul, fastän det blev lite tokigt i mitten. Hon fick finfin present från mig Cindy och Jacke. Typ ett egengjort fotoalbum. Pannkaksstekning vid fyratiden och somnade runt sex. Det var inte så kul att åka till jobbet och jobba dagen efter bara. Men klarade av dagen rätt bra, bortsett från att jag på slutet blev så förvirrad att jag mest snurrade runt och glömde bort beställningar och ställde samma fråga flera gånger. Skönt att tuppa av hemma hos Anna på kvällen.

Åhej! Vaknade av att plogbilen körde runt utanför mitt fönster imorse. Det har snöat nästan konstant i två dygn nu och det hänger två julstjärnor i vårt köksfönster. På gitarren förbereder vi julsånger inför Lucia. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0