Oyeah

fredag

Lång dag idag. Stängde och jobbade ända fram till halv tio. Sen åkte jag till Centralen för att hämta pappa som kom med tåget. På vägen hem visade jag honom att han hade musik på sin iPhone och så satt vi där och spelade mobilmusik som vilka andra tonåringar som helst. Fast Dolly Parton och Dan Andersson.

Imorgon är det inte vilken dag som helst! Inte nog med att min systerson ska döpas och jag ska läsa i kyrkan och så, det är också imorgon som det bara är en vecka kvar till Franz Ferdinand. Blir helt salig när jag tänker på det. Bara tanken ger mig glädjerus och andnöd. Och när jag lyssnar på dem och tänker på att jag ska se dem, då exploderar allt ännu mer. Och för er som typ, lyssnar på RixFM eller liknande och inte riktigt vet hur det är att älska musik, kan jag förklara att det är nästan samma känsla man har när man är sprudlande nykär. Konserten är på Debaser Medis vilket också är galet. Oyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0