Heureka

tisdag

YES, jag klarade det! Efter jobbet har jag tillbringat hela kvällen åt att renskriva matteprovet jag gjorde klart igår. Upptäckte dock att den där jobbiga, näst sista och som jag inte klarade fullt ut igår, var fel på ett flertal ställen så istället för att skriva rent den fick jag räkna om den, och det tog jobbigt lång tid. Ekvationerna är ju liksom meterlånga med paranteser och divisionstecken och minustecken och upphöjt i och det är inte så jättesvårt egentligen men så enkelt att göra osynliga slarvfel som är nästintill omöjliga att upptäcka. Så efter en lång dag på jobbet och flera timmars matte utbrast jag tillslut Heureka! Eller nä, så töntig var jag faktiskt inte. Men galet glad och stolt och lättad blev jag. Tjohoo, mothefacker! Nästa prov ska jag ha alla rätt på. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gosh Maria, du är så kool! Och håller tummarna för att vi kommer in imorgon!! <3

2008-11-26 @ 21:13:47
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0