301208

tisdag

Gott nytt år! Som jag så fint fick höra i telefon för ungefär en timme sedan. Idag var det också myzpyz. Var på historiska museet med bror och pappa. Pappa pratade på om allt i och med att han kan typ allt. Bror följde nog mest med för sällskapets skull. Fick nämligen höra att han varit där ett oräkenligt antal gånger när han var liten och pappa bodde i Stockholm. Och att det var intressant de första fyra-fem timmarna men att man sedan började ångra att man följde med och börjda längta ut. Tittade på allt från forntid till medeltid och beskådade massor av vackra handarbeten. Vuxenpoäng till mig för att jag står och beundrar och blir fascinerad av 4000 år gamla föremål. Efter en grym famlijeisolering hela julen var det härligt att träffa någon annan. En vän kan vi kalla det och som jag inte träffat på länge. Pizza, godis, skräckfilm och trummor. Myz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0