Can't buy me love

onsdag

Sex av tio julklappar är inköpta och inpaketerade. Känns väldans bra, min plan är att köpa resten på lördag. Problemet är mammas. Tänkte måla en tavla på oss två men är tveksam om jag kommer hinna. Och i och med att det är olja kommer den vara svår att frakta om den inte är torr vilket det tar flera dar för att den ska bli och det är julafton om en vecka. Stört nog. På riktigt alltså. Shit. Vilketsom, sitter vid köksbordet och beundrar min fina paketinslagning samtidigt som jag och mamma sjunger med till Beatles glada toner på vinyl107. Oasis spelar i januari och jag ångrar lite att jag inte har någon biljett. Precis som jag ångrar lite att jag inte köpte någon när Coldplay skulle hit. Och att jag faktiskt satt och pluggade matte i söndags. Äsh, det finns för många bra konserter att gå miste om. Tur att jag hann få biljetter till Bob Dylan. Att de kostade lika mycket som en festival är mindre kul. Mindre kul är också att jag stänger i morgon vilket kommer betyda att jag kommer hem typ sent. Men jag räknar med ett fint enminutsbesök runt sju.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den sjunde januari ska vi på bio, så att du vet. Kanske. Och sen. Jag såg dig idag!!! Tänk om det var min hamburgare du gjorde. Inte omöjligt. Puss!

2008-12-18 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0