Dan före

tisdag

Det kändes konstigt att vara på jobbet igår. Var så säker på att jag skulle må dåligt och tillochmed böla att jag blev förvånad när inget hände. Enda skillnaden var att jag frivilligt var kvar på jobbet till halv elva när jag egentligen kunde gått hem klockan sju. Annars var det lite som studenten. Ångest innan, depp efter men en väldans bra dag. Fast inte lika starka känslor. Och har inga julkänslor. Kanke borde ta in granen och klä den och lägga paket under och koka gröt. Klockan är ju ändå bara hav ett. Shit pommes, julafton nu. Satte igång en Elvis-LP nyss och det tog en hel låt innan vi fattade att vi hade på snabbspolning. Fever är visst en sån långsam låt att Elvis låter som en tjej när man kör på ökad hastighet. Vi undrade litegrann vem hon var. När It's now or never sjöngs med smurfröst förstod vi liksom felet. Vill ni veta nånting bra? Jag kommer få en vit jul i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0