Shit

måndag

Imorgon släpps biljetterna till legenden själv. Men ticnet vägrar visa dem förns i morgon. Har alltså ingen aning om vad de kostar eller vilken tid jag ska vara på hugget. Om det nu är en såndär biljetternatogslutpåtiominuterkonsert. Globen. Känns stört att se en konsert i globen, har aldrig gjort det förut. Eller har varit där på andra evenemang men inte på konsert. Extraspelningen på Debaser förra året måste varit galen. På riktigt. Globen blir nog bara kool.

Nu sitter jag på Nacka stadsbibliotek och väntar på jobbet. Kom hit en timme för tidigt av en faktiskt väldigt trevlig anledning. Men jag är nervös. Vet inte vad jag ska säga. Han kommer välta omkull mig och övertala mig. Jag vet det. Men samtidigt vet jag inte själv hundraprocent vad jag vill så jag kanske borde bli omkullvält. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Mini

Legenden själv? vem ska du se? har vart på ett par konserter o tillställningar i globen. riktigt bra har det varit då =) pussa

2008-12-08 @ 22:35:39
URL: http://minislifeandthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0