ByebyeBK?

söndag (tror jag)

Jobbigt läge. Min biträdande chef försöker verkligen övertala mig att stanna. Säger att jag behövs och att om det är lönen som är problemet, så ska det kanske gå att ordna. Bara prata lite med chefen. Vilken lön vill du ha? Och att han inte säger det till alla utan han säger det till mig. Och jag som är så mesigt lättövertalad! Men känner mig ändå stolt och duktig. Men samtidigt, för att komma upp på "ICA-nivå" så måste lönen höjas typ 20 spänn i timmen, plus att ICA har mycket bättre OB. Men samtidigt, jag trivs där jag är nu. Men samtidigt, det borde finnas någon mataffär som ligger närmare än Nacka som är villiga att ha mig. Och nej, min högsta dröm är inte att jobba på ICA, min högsta dröm är att jobba på Lidl. Eller inte, såklart. ICA är inte drömjobbet men det är pengar och pengar är najz.

Nu ska jag utgöra matteBhjälp för en vän och senare kanske ladda upp lite bilder nånstans.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Basåattduvet har jag Maria-abstinens. You know.

2008-12-07 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0