Äntligen

tisdag

Okej. Ni vet att man brukar säga att man inte ska ha så höga föväntingar, för att inte bli besviken liksom. Och idag, när jag skulle sätta mig framför webcamen i skolan och ringa upp en snubbe i Lund. Ja, då hade jag verkligen låga förväntningar. Och även om han ställde endel väldigt simpla frågor som jag klarade av att svara på väldigt lätt så blev jag otroligt chockad när han sa att jag fick ett VG på kursen. Alltså, jag har gjort två matteuppdrag hemma, med alla hjälpmedel jag kunde finna i världen. Det sista gick bra men det första fick jag freaking bara 10/20 rätt på. Jag kan inte minnas när jag fick ett sånt dåligt provresultat senast, jag menar, ett sånt prov borde ju inte ens vara godkänt. Och så kommer snubben och säger att jag fick VG på kursen. Han må tala skånska men alla skåningar verkar inte vara lika i alla fall. Så därför skuttatde jag ut därifrån för att sedan leta reda på ett pendeltåg och åka ända till Tumba och lämna tillbaka Optima och nu är jag garanterat mattefri ända fram till augusti. Än så länge vet jag inte om jag kommer spendera de närmaste fem åren med något i den vägen, eller om jag är fri för alltid. Men som sagt, fri i en så där åtta månader till minst.

Just det, icke att förglömma, idag har jag spelat pingis. MIF FTW. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0