23 dar kvar

måndag


Det har hänt så mycket senast jag skrev att jag inte vet vad jag ska börja. Därför struntar jag lite i det. Men jag kan säga att det är bra saker, fastän jag jobbat hela helgen. Och att det blivit roligare och roligare att jobba. Förut var det verkligen ett painintheassjobb men nu kan jag actually känna att gud vad kul det här är. Antagligen för att alla lärt känna varann bätre nu, sådär tre månader senare. Och igår fick jag lära mig att stå på board! Alltså att bygga ihop hamburgare och sen packetera dem och skicka ut dem. Galet mycket roligare än kassan. Galet stressigt och jag fick ont i ryggen. Men fortfarande värt. Om det inte vore för att det är så freaking sämst betalt skulle jag nog kanske inte överväga att säga upp mig, trots de dåliga arbetstiderna. Det känns verkligen helt stört att inte jobba där om några veckor. Antagligen.

Om några veckor är det jul! 23 hela dagar kvar så jag har gott om tid på mig att handla julklappar. Inte. Jag blir alltid sådär masskonsumtionsnojjig när det är jul. Alla springer runt som galningar och handlar upp våra sista naturresurser. Eller nåt. Därför får jag alltid olika idéer att jag ska tillverka alla julklappar själv. Så gott det går alltså. Hehem.

Fick i alla fall världens finaste decemberpresent i brevlådan idag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan bara tänka mig hur underbart fina dina hamburgare blev! Och nu är det såhär att vi måste ses. Basåattduvet.

2008-12-01 @ 22:42:43
URL: http://limassol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0